8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 25 september 2011

Friendsswap

Gisteren heb ik mijn pakjes van de Friendsswap ontvangen. Ik ben er echt verlegen mee, ik ben zo verwend door Else. Het eerste wat uit de doos kwam was deze mooie luxe doos met een mooie strik erom. Deze doos was voor mij al een heel goed begin. Het zag er zo mooi uit.

Yesterday I received my parcel of the Friendsswap from Else. First I could take this lovely box with the ribbon out the box. For me this was a good start already.

Nadat ik het lint verwijderd had en de deksel opengemaakt had zag de inhoud er zo uit. Een mooi kaart uit Chicago met een hele lieve tekst en allemaal pakjes in roze papier en roze lapjes verpakt met mooie lintjes erom. Aan ieder pakje hing een mooi kaartje.

After removing the ribbon and opening the box I saw the contents. It look so lovely. A card of Chicago and everything wrapped in pink paper or pink fabric. On every parcel a lovely envelop with a letter.

Dit zijn de pakjes met de letters van Friends. Zien de pakjes er niet prachtig uit. En als je dacht dat dat alle pakjes waren. Nee hoor er waren ook nog extra pakjes.

These are the parcels with the letters of Friends. Are the parcels not lovely wrapped? And do you think these were all the parcels. O no, there were a lot of extra parcels.


En de inhoud van de pakjes? Jullie moeten maar even nieuwsgierig blijven. Die laat ik morgen zien.

What is in the parcels? You have to wait till tomorrow then I will show you it.

Geen opmerkingen: