8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 27 oktober 2011

Even bijpraten

Gistermorgen hadden we onze wekelijkse bee. Elly pracht deze mooie roos voor ons mee. Waarom? Wel gisteren waren we 46 jaar getrouwd. Na de bee zijn DH en ik  samen op stap geweest en hebben we lekker gegeten.
Yesterday we had our weekly bee. Elly brought this beautiful rose. Why? Because we were married for 46 year. Afterwards DH and I have been shopping and had a lovely diner.


Vanochtend viel er een pakje in de brievenbus. Het was voor het raden van het gewicht van het ei bij Inge. Een mooi charmpakje van Moda. Daar weet ik vast wel iets moois van te maken.
This morning the post brougt me this charmpack of Moda. I won the giveaway on the blog of Inge. I sure will make something nice of it.

Morgen ga ik met Tonny naar de handwerkbeurs in Ahoy. Gelukkig is mijn portemonnee aardig gevuld. Maar ik heb dan ook nog wat nodig voor mijn swaps.

Tomorrow I am going with a friend to a craftfair. Luckely I have saved some money. But I have to buy presents for the swaps too.

Geen opmerkingen: