8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 30 november 2011

cadeautjes

Zoals jullie onderhand wel weten ben ik gek op cadeautjes. Meer dab een week geleden arriveerde er een pakje uit Amerika. Het was van mijn swapvriendin Else. Omdat mijn pakje nog niet bij haar was gearriveerd heb ik me beheerst. Gisteren is het pakje bij haar aangekomen. Ik mocht een paar pakjes uitpakken. De rest is voor onder de kerstboom. De paddestoelen en de kabouter zijn door Else gehaakt. Zijn ze niet prachtig.
As you know by now I love to get presents. More then a week ago arrived a parcel of my swapfriend Else from America. Because my parcel did not received I had to wait. Yesterday my parcel arrived and I was allowed to unpack some items. 
The rest is for under the tree. The mushroom en the gnoom are handmade by Else. They are so lovely.

Geen opmerkingen: