8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 25 november 2011

Mini thanksgiving diner

Gisteren hebben we in het klein een thanksgiving diner gegeten. Mini omdat we maar met zijn tweeën waren. Ik had nog nooit zoete aardappelen gegeten en dat werd nu wel eens tijd. We hebben ze gegeten met kalkoen, erwtjes en een saus. Heerlijk, dat doen we meer.
Yesterday we have eaten a little thanksgiving diner. Little because there were only 2 of us.  I never had eaten sweet potatoes and it was time. We had them with turkey, pees and gravy. It was lovely.




Als dessert hadden we hele kleine cakes. Ze staan op een dessertbordje, dus ze waren echt heel klein. We hebben dit gedaan om in gedachte mee te eten met mijn Amerikaanse vriendin Else.

As dessert we had little cakes. They are on a small plate so they were really little. We did this so in our mind we attend the diner at my American friend Else.

Geen opmerkingen: