8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 7 november 2011

Nog meer kerst

Ondanks de drukte toch nog een randje om mijn kerststitcherie gemaakt. Ik ben aan de tweede begonnen. Ik wil er kleine quiltjes van maken om over de leuningen van de bank te hangen.
In spite of all the other work I made a border on stitcherie 2 and started stitcherie 1. I want to make little quilts for the couch.



Het toetje van gisteren zag er uiteindelijk zo uit. The dessert of yesterday looked like this. 
Ik kreeg gisteren deze mooie bloemen. I received this flowers yesterday.





15 opmerkingen:

Jossie zei

Hmm, dat toetje ziet er niet verkeerd uit.
De stitcheries zijn zo leuk en je schiet toch al behoorlijk op.

Inge zei

Leuk geworden met dat randje eromheen! Goed idee, kleine quiltjes voor over de bank.
Jammie, lekker toetje!

Willy zei

Leuk dat je het toetje nog even in aangeklede vorm laat zien, jammie!
Je hebt je swaps nu af, dus je kunt fijn aan de gang voor Kerst. Leuk worden de stitcheries.
Groetjes

Wilma Kuin zei

Je stitchery ziet er prachtig uit!! Zal eindelijk je pakketje wegbrengen,...

Lida zei

Wat een heerlijk toetje was dat, zag er al zo gaaf uit, maar helemaal om te smullen! Je stitcheries zien er allebei geweldig uit, leuk die stofjes erom heen! Mooie bloemen, je hebt vast een fantastische dag gehad! groetjes
Lida

quiltingmieke zei

piep


mmmm allemaal even, mooi en lekker,

knuf mieke

Terray zei

Wat een leuke kerststitcheries....Ik heb even op de site gekeken waar je ze vandaan hebt.
Maar nee...ik ga me beheersen, ik moet namelijk Stitching For Christmas, die van vorig jaar, ook nog afmaken ;-)

Groetjes
Tertia

Mascha zei

Wat een leuk idee om allemaal kleine kerstquiltjes te maken voor de bank. Daar had ik nog niet aan gedacht.

Vlijtige Handjes zei

Leuk randje zo om het quiltje. Zie ik het goed dat je een rood/groen verloopdraadje hebt gebruikt. Wat leuk! Het is nu 16.47 uur dat toetje zou er wel in gaan. :)
groetjes Anita

sylvia zei

wat een heerlijke dingen maak jij.....had je wat te vieren??? Mmm,zo lekker! Die panna cotta staat bij mij ook al een tijdje op mijn lijstje, nog niet van gekomen!!!
ik zal even googelen op je stoofpot, die ken ik niet!
je stitchery is skeetig, dank voor de tip, ik heb em maar opgeslagen: je weet maar nooit.
groetjes, Sylvia

Hilde zei

Dat kerstquiltje is heel mooi met die rand. Het toetje is toch niet lang blijven staan na het nemen van de foto denk ik...

Guusje, zei

Wat is ie mooi geworden en wat een leuk idee en het toetje heerlijk.

Plakhuis zei

Mooi en de andere alweer in de maak. Dat toetjes ziet er erg lekker uit. Mooie bloemen.

Else M Tennessen zei

These are wonderful! Your couch will look very festive. I love the Santa!

Els zei

Hmmmmmmmmmm dat toetje!!
Mooie kerststitcherie gaat dit worden.!