8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 8 november 2011

Sew Happy

De laatste stitcherie van deze serie is klaar. Het zijn er 7 maar ik wil er 9, dus daar moet ik nu even over nadenken.

This is the last stitcherie of Sew Happy. But I want to have 9, so I have to think about it.

16 opmerkingen:

margaquilt zei

Hoi Anita
Jij bent snel.
Maar hij is mooi hoor.
Groeten
Marga

Willy zei

Je vindt vast nog wel ergens een paar passende patroontjes voor nr 8 en 9. Deze zijn al leuk!

Shirley zei

Heb je al gekeken bij de kleurplaten op internet, daar vind je heel veel geinige sneeuwpoppen. Jouw 7 ventjes zijn erg
leuk en mooi gemaakt.

Mascha zei

Dat heb je snel gedaan. Als ik het goed begrijp ga je er een quilt van maken in plaats van een slinger.
Groetjes Mascha

Elly zei

Ja nou zijn ze klaar, wat ga je morgen dan doen?

katrien zei

Wat zijn ze allen leuk.Ik heb nog niet eens de tijd gevonden om eraan te beginnen.

Wilma zei

Leukmhoor je borduurtjes, ik ben benieuwd naar het vervolg! succes

Chris zei

Ga je zelf wat tekenen? Dan wordt het wel heel persoonlijk en uniek. Ik ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken.

Lida zei

Ze zijn hartstikke leuk en kijk eens bij http://ingesquiltverhalen.blogspot.com/ zij heeft er twee leuke applicaties bij gemaakt! Veel plezier met je laatste loodjes, groetjes
Lida

Else M Tennessen zei

You do beautiful stitching, Anita!

Guusje, zei

Wat is ie mooi geworden en mooi om allemaal bij elkaar te zien. De 2 die je nog mist vind je vast wel ergens.

inge zei

da's ook een leuke!

mieke zei

Ze zijn heel leuk, succes met het verzinnen vd volgende.
grtjs Mieke

Anoniem zei

Iemand schreef over een verkeerd time management ... ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.
Anita, waar blijf jij tijd halen om zo veel moois en zo veel lekkers klaar te maken?

Els zei

Mooie stitcheries zijn het geworden, vorig jaar had Dorry ook kerst stitcheries misschien daar een patroontje van toevoegen?

Birdydownunder zei

They look wonderful, you stitch so quickly and beautifully.