8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 6 november 2011

vandaag koken

Dit is waar ik vandaag mee bezig ben. Het toetje, Panna cota, staat in de koelkast om af te stijven. Er komen aardbeien, aardbeienmoes en clagrom omheen. De stoofschotel, Djuvedje staat te pruttelen en de amandelcake is gisteren gebakken. Deze keer helaas niet helemaal recht van boven. Misschien teveel gemalen amandelen gebruikt.
Today I am cooking. The Panna cota is in the fridge, the main course, Djuvedje, is on the stove. I baked the almond cake yesterday.

17 opmerkingen:

Lida zei

Ik weet zeker dat niemand last van die bolle cake heeft, die zal net zo lekker smaken! Trouwens de mijn zijn altijd zo! Het eten ziet er verrukkelijk uit, dat komt straks helemaal goed, nog een fijne verjaardag vandaag! Groetjes
Lida

Willy zei

Hej Anita, ik zit even in je pan te kijken en het ziet er zo heerlijk uit. Ik heb al even gegoogeld en een recept gevonden en ga het uitproberen. Leuk dat je al even kwam kennismaken met de tante van Tjorven ;)
Fijne zondag, groetjes

Vlijtige Handjes zei

Hmm dat ziet er goed uit. Ik ga eens even google naar die 'bolle'.
Fijne zondag en veel plezier.

inge zei

mjammie!!!!!

Miny zei

Ik kom net terug van m,n werk en zie al dat lekkers ohh ziet er heerlijk uit.

Groeten Miny

Inge zei

Dat wordt smullen, ziet er heerlijk uit allemaal!

mieke zei

Die cake ziet er toch wel lekker uit.
grtjs Mieke

Erica zei

Ik krijg er honger van, van dit blogje... ;)

Ans zei

Oh..... wat ziet dat er lekker uit, je zou er trek van krijgen.

Birdydownunder zei

umm wish I could pop in for dinner, I can almost smell it.

Plakhuis zei

Zo dat ziet er goed uit! Het water loopt me in de mond.

margaquilt zei

Hoi Anita
Mislukt vind ik je cake niet hoor en het is toch zo dat een mislukte cake altijd wel het lekkerst is.
het ziet er trouwens allemaal lekker uit.
groeten
Marga

Hennie zei

Dat ziet er heerlijk uit, eetsmakelijk, of is het al op ?

Fijne avond Hennie.

Erna Peekel zei

Ziet er lekker uit. Groetjes, Erna

Elly zei

Geen probleem hoor Anita, we lusten dit ook wel 8 december. Ziet er heerlijk uit.

Wendy zei

All your cooking looks so delicious, especially the dish on the oven, yum!

Terray zei

Mmmm die stoofschotel zie er wel heel verrukkelijk uit! Wat heb je er allemaal in gestopt??