8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 23 januari 2012

Blogje overslaan

Het gebeurt niet zo vaak dat ik een dagje oversla met bloggen. Maar vandaag lukte het echt niet. Dus nu maar een blogje voor vandaag en morgen. Zondag was mijn DIL jarig en zijn we naar Hooglanderveen gereden. We hebben er een gezellig dagje van gemaakt. 's avonds natuurlijk te moe om wat te doen. Vandaag was er wat achterstallig werk en moesten er booschappen gedaan worden. We hebben zelfs nog even kunnen wandelen in de zon.
I do not often skip a blog but I was so busy that this blog is for today and tomorrow. My DIL had her birthday on sunday and we went there all day. Today there was more cleaning as usually and some shopping has to be done. We even could walk a little in the sun.
Ik heb ook nog wat aan de Farmers Wife kunnen doe. De blokken 10 Bowtie en 74 Ribbons zijn er afgelopen week bijgekomen.
I did some work on my Farmers Wife again. Last week I made blocks 10 Bowtie and 74 Ribbons.

Geen opmerkingen: