8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 28 januari 2012

Bomen

Gisterenmorgen werd ik om 07.00 uur wakker gemaakt door een hoop herrie en veel lichten. Auto's, een grote kraan en een versnipperaar. Wij hebben 6 hele grote wilgen voor de deur. Verleden jaar is er een naar beneden gekomen. Niks kapot en niemand gewond, maar ik had er wel 5 minuten eerder gelopen. Besloten is om toen de rest van de bomen weg te halen en de hele groenstrook leeg te halen en opnieuw te beplanten. En dan met bomen die niet zo hoog worden.


Yesterdaymorning there was a lot of noise at 07.00 pm. We have 6 big trees in front of the house. Last year one broke down. Nobody hurt but I was walking there 5 minute before. So they decided to cut al the trees and make somthing new with smaller trees.


Dus deze bomen zullen er nooit meer uitzien zoals op deze quilt.
These trees will never look again as on this quilt.



Geen opmerkingen: