8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 20 januari 2012

Eerste voornemen dit jaar gesneuveld

De eerste maand van het jaar is nog niet eens voorbij en een voornemen is al gesneuveld. Ik wilde mijn Lucy Boston quilt met de hand doorquilten. Maar de machine naast me keek me zo smekend aan dat ik ervoor bezweken ben. De quilt wordt dus nu op de machine gequilt. Gelukkig dat ik verder niet zoveel goede voornemens heb.
The first month of the month is not yet over and the first of my plans is over. I wanted to handquilt my Lucy Boston quilt. But my machine looked all the time at me asking to use him. So you see here my quilt on the machine. It will be machinequilted.
Een voordeel van het vingerhoedjes snijden is dat mijn voorraad lapjes allemaal onderhanden genomen worden. Van deze kast doe ik dat la voor la.
Cutting fabric for thimbles has a good site. I have to look through all my fabric and so I can order everthing and tidy up.


Jeaneke heeft een leuke giveaway. Vooral voor huisjes en vingerhoedjes geschikt.

Geen opmerkingen: