8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 31 januari 2012

Nieuw projectje, quilten en laatste boom.

Omdat ik lekker opschiet met het quilten van de Lucy Boston mag ik aan een nieuw projectje beginnen. Van mijn vriendin Else uit Amerika heb ik dit patroon gekregen. Even winkelen in eigen huis en ik heb nog wat stof gevonden. Dus nu maar de patroontjes overtrekken en stitchen. Het patroon heet This and That in redwork, maar bij mij zal het in roze tinten worden. Ook de stitcheries.
Because the quiltwork on my Lucy Boston is going well I may start something new. From my friend Else of USA I got this pattern. I found some fabric in my drawers. So I can start. 
This  pattern is called This and That in redwork but I will make it in pink, also the stitcheries.


Nu nog even het quiltwerk laten zien van mijn Lucy Boston.
Now I show you the quiltwork of my Lucy Boston.
De laatste boom is nu ook verdwenen. En nu maar wachten op de nieuwe bomen.
The last tree is gone and now we have to wait for new trees.






Geen opmerkingen: