8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 11 januari 2012

Tilda gardenangel

Straks ga ik naar onze bee en dan werken aan de vingerhoedjes. Gisteren heb ik gewerkt aan de Tilda pop en natuurlijk een huisje gemaakt. Het is erg leuk om op alle sites de huisjes voorbij te zien komen. Zouden er nu uiteindelijk minder restjes in onze kasten komen? Ik heb me niet aangesloten bij het niet kopen van stof want je weet maar nooit. Maar wel ben ik van plan om zoveel mogelijk eigen stoffen te gebruiken. Al is het voor de achterkant van een quilt. Door het zoeken naar stof voor vingerhoedjes en huisjes is het weer een bende geworden. Ik heb dit quiltje op mijn prikbord gehangen maar het past helemaal niet bij het weer.
I am going to my bee and working on the vingerhoedjes (thimbles). Yesterday I worked on my Tilda doll. She is wearing a dress now and of course I made a house. I wonder if the scraps will be less after making houses and thimbles? I do not participate in the group who will not buy fabric because you never know. But I intend to use as much as I can of my own stash. Even for backing. By searching fabric for thimbles and houses my room has got messy again. In front of me is this little quilt but the weather is nothing like this. It is still rather warm.

Geen opmerkingen: