8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 25 februari 2012

Huisjes plus rand

Deze week heb ik gewerkt aan mijn rand voor de huisjes. Dat was nog een heel gepuzzel. Een effen rand bleek toch niet naar mijn zin te zijn. Nu zijn het punten geworden in de kleuren van mijn hoekblokjes.
These week I worked on the border of my scrappy houses quilt. I did not like a plain border and now use the same fabric as in the cornerstones. I think it is ok now.

Geen opmerkingen: