8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 5 maart 2012

Farmers Wife

72 Railroad
Ik heb een druk weekend achter de rug. Zaterdag visite en gisteren kwamen mijn zoon en schoondochter. Ik heb twee weken geleden samen met mijn schoondochter een naaimachine voor haar gekocht. En nu moest er dus op geoefend worden. Echt de basisbeginselen. Spoeltje maken, inrijgen, naald vervangen e.d. Nu gaat ze thuis eerst oefenen met recht stikken. Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden.Hoe anders is dat voor mij geweest. Ik zat al achter de naaimachine toen ik 5 jaar was.Hoe was dat met jullie?
Hier zien jullie weer 2 nieuwe blokken: 72 Railroad en 111 Wrench.


111 Wrench
I have had a busy weekend. Friends on saturday and on sunday my son and his wife. I have a bought a sewingmachine with her and she came over to learn the basics of it. Now she is going to practice at home. My first attemp with a sewingmachine was when I was 5 years old.
Here are to new blocks 72 Railroad and 111 Wrench.

Geen opmerkingen: