8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 14 augustus 2012

Doorgeef boek

Voor mijn vakantie heb van Brigitte het boek The devil's puzle van Clare o'Donnahue gekregen. Zij heeft het weer van Conny. En die heeft het op haar beurt van Dawn. Dus nu is het mijn beurt om aan iemand door te geven. Het is een engelstalige thriller met  quilts natuurlijk.
Wie heeft er zin in om dit boek toegestuurd te krijgen? Laat het maar weten in je reactie. In het weekend zal ik er dan iemand er blij mee maken.

Geen opmerkingen: