8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 10 september 2012

Lapjes

Hier zijn de lapjes die ik in een give away bij Josee heb gewonnen. Ze gaan nog even de kerstdoos in. Ik was nog aan het bijkomen van de verbazing dat ik iets gewonnen had toen ik bericht kreeg van Jeanneke dat ik ook bij haar lapjes gewonnen had. Wat een leuk nieuws. Dat had ik wel even nodig. Ik kreeg namelijk het bericht dat ik aan mijn linker enkel en voet posttraumatische dystrofie heb. Ik had er nog nooit van gehoord. Het kan lang duren van weken tot maanden. Dit is het laatste bericht over mijn voet. Ik meld het wel wanneer het beter is. Nu gaan we weer over tot leukere dingen. Ik heb gisteren lekker in de tuin dit mutsje gebreid.
Here is the fabric I won in a give away. For the moment I have to put them in my Christmas box.
It was very lovely weather yesterday and sitting in the garden I have knit this hat.

Geen opmerkingen: