8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 12 september 2012

Vingerhoedjes, borduren

 Gisteren maar weer eens een rij aan de vingerhoedjes gezet. Per rij zijn het 72 vingerhoedjes. In de dozen zie je de vingerhoedjes voor 1 stuk. Deze hoeveelheid heb ik nogmaals 3x gesneden. Ik kan dus voorlopig weer vooruit. Gisteren kwam ook een pakketje van de Hobbydoos binnen. Zondag besteld en dinsdag al bij de post. Wat ik hier van ga maken. Ja dat is dus voor een van de swaps. Wat heerlijk dat internet bestaat en je zittend je spulletjes kunt bestellen.
Yesterday I put a row thimbles on. There are 72 thimbles in a row. In the boxes are thimbles for one piece. In my other boxes I have three times that. Enough for a while. Yesterday I received embroideryfloss I ordered. What will I make? It is a secret but it is for Christmas.



Geen opmerkingen: