8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 20 september 2012

Waar is Nikki?

Wie is Nikki. Nikki is een Blythe pop. Else mijn vriendin in Amerika wilde me haar pop, Nikki, cadeau doen als een vervroegd kerstcadeau. Ik vond het een veel te mooi cadeau, maar Else wilde het graag doen. Op 25 augustus heeft ze de pop aan mij verzonden. Het pakje is nog niet angekomen. We worden er allebei erg zenuwachtig van. Meestal komt een pakje uit Amerika binnen 14 dagen aan. Dus iedere dag wacht ik zenuwachtig op de post. Duimen jullie mee dat het pakje spoedig zal komen?
Vanavond hebben we bee bij het Quilterspalet in Den Haag. We zullen alle drie onze sterrenquilt meennemen, dus ik moet mijn fototoestel niet vergeten. Verder moet ik een lijstje maken van spullen die ik nodig heb. Niets vergeten want ik kom nu bijna nergens meer.
Who is Nikki? Nikki is a Blythe doll. My friend Else from America wanted to give me her doll as an early christmasgift. I thought it was a very big present but Else liked to do it. She sent the parcel 25 of August. Normally a parcel from America arrives within 14 days. But no parcel yet. So we are getting nervous. I am waiting for the post every day and hope it will soon arrive.
Tonight we have a bee in a quiltshop in The Hague. Three of us will bring their starquilt. I will make pictures of them. I have to make a list of items I need because I do not go out a lot.

Geen opmerkingen: