8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 12 november 2012

Aankopen en bezigheden

 Hier zijn mijn aankopen van de prikborddag. Wat patronen, zowel quilt- als borduurpatronen en 2 lappen stof van 1 meter. Het hartje van de prikborddag is af en de garenstandaard is al in gebruik. Het blok wat vrijdag af moet zijn is geknipt en zit in mijn nieuwe varkensmap. Verder probeer ik vandaag Sara af te maken. Het huis is al schoon. Vanmiddag nog boodschappen doen en dan lekker freubelen.
 This is what I bought on saturday. Some patterns for embroidery and quilting and fabric. I finished the heart and I am using my standard already. I cut fabric for my new block of the Farmers Wife. I try to finish my Sara today. The house is more or less clean only do the grocery and then I can quilt.





Geen opmerkingen: