8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 11 november 2012

Prikborddag 2012





Gisteren was het dus zover. Elly reed ons (Annie, Tony en ikke) veilig naar Oud Beijerland. We werden heel vriendelijk ontvangen. Er stonden overal tafels klaar met koffie, thee, lekkers en tassen. In de tassen zaten allemaal leuke cadeaus. Een klossenhouder, een borduurpatroon van een mapje, een hartje om te maken en een plastic tas met alle benodigdheden om een leuk kerstpaneel te maken. Er waren ook een paar winkels. Iedereen kon orginele patronen meenemen en verkopen, evenals tijdschriften. Daar werd flink gebruikt van gemaakt. Tussen de middag was er soep en broodjes.
Daarna een show en Tell. Toen volgde de High Tea. Iedereen had hiervoor wat meegebracht. Ik had hiervoor cakejes gebakken. Tussendoor werkte iedereen aan een eigen werkje of aan het hartje. Heb ik ook nog wat gekocht? Ja hoor maar dat laat ik morgen wel zien.

Yesterday I went to a meeting of internet friends with Elly, Anny and Tonny. It was very nice. There were round tables with coffee, tea and sweets and paper bags with nice presents. A couple of shops were also there.
You could sell original patters or buy. It was very busy on this table. The lunch was very nice. In the afternoon there was a show and tell. And then a High Tea. We all brought sweets fot that. I baked cakes. In the meanwhile everybody was working on something. Did I buy something? Yes I did but that is for tomorrow.



Geen opmerkingen: