8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 15 november 2012

Prikborddag werkjes en cadeautje

Gisteren hadden we weer onze wekelijkse bee. Ik heb het kerstpaneel klaargemaakt wat we op de prikborddag hebben gekregen. Ik wilde dat met de hand festoneren op de bee. Nee dus, veel te dik om met de hand te doen voor mij. Dus die gaat onder de naaimachine. Dan maar het borduurwerk dat we ook op de prikborddag kregen.
Annie is naar Texel geweest en naar Zeeland en had voor ons cadeautjes meegebracht. Een stuk Texelse vacht en wol. Dat kunnen we gebruiken bij het nieuwe blok van Sara. Een wasknijper met stofjes en een zeepje in de vorm van een Zeeuwse knoop. Lief van haar.
Yesterday we had our weekly bee. I made the christmaspaneel ready to do by hand. But for me it is to heavy and I will do it by machine. So I decided to do the embroidery. Our friend Annie has been to Texel and Zeeland and brought us presents. She is a very kind woman.

Geen opmerkingen: