8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 20 december 2012

Bee en letterlap

Zoals je op de foto's kan zien was de bee heel erg gezellig. We dronken eerst koffie met kerstgebakjes in afwachting wat komen ging. Nu dat was heel wat we kregen allemaal heel veel pakjes met allemaal gezellige dingen erin. Kijk maar eens op de blog van Elly, zij heeft het uitgebreid beschreven.
As you can see on the photo's we had a lovely bee. We started with coffee and christmascake and waiting what would happened. We got a lot of lovely gifts. On Elly her blog she has told everything.











We hebben natuurlijk maar weinig gedaan maar ik heb 's avonds nog een paar steekjes aan mijn antieke sampler gezet.
Of course we did not do much but in the evening I worked a little bit on my antique alphabet.

Geen opmerkingen: