8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 23 januari 2013

Jeanny's tasje helemaal bij

Het was even doorwerken maar ik ben nu helemaal bij met het tasje van Jeanny. Ik gebruik ook DMC garen maar voor rood gebruik ik nummer 817 en voor blauw nummer 792. Het blauw is op dus voordat het nieuwe deel begint moet ik even nieuw garen halen. Vanochtend hebben we bee bij Elly. Dan ga ik gelijk door voor garen en boodschappen. Ik ben zo min mogelijk buiten. Het is hier zo glad.
I had to work fast but I succeeded. I am in time ready for part 4. I use DMC too but for red I use color 817 en for blue 792. My blue is finished. We have a bee today at Elly's. Then I can go for the yarn and do groceries. I want to be outside as less as possible.

Geen opmerkingen: