8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 16 januari 2013

Sneeuwman blok 1

Ik heb blok 1 van de sneeuwmanquilt af. Hier is hij nog helemaal niet aangekleed. Hij wordt in 9 stappen aangekleed. Het past wel bij het weer om een sneeuwman te maken. Wat een berg sneeuw lag er gisteren. DH is een hele tijd bezig geweest om de sneeuw bij de voordeur weg te krijgen. De caravan staat nog in de stalling en daar zal hij nu nog wel een poosje blijven.
I finished block 1 of the snowman quilt. He has no clothes now and in 9 steps he will be ready. It is a good time to make a snowman. Yesterday we had lots of snow. It took my DH  a long time to remove the snow in front of our house. 
We did not collect the caravan because it was to dangerous to drive.

Geen opmerkingen: