8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag


Het prikbord boven mijn bureau ziet er nu zo uit. Het geeft wel een Valentijnsgevoel.

Van mijn Amerikaanse vriendin Else kreeg ik een spannende envelop. Erin zaten pakjes in mooi hartjes papier verpakt. Ze hebben bijna een week gelegen, maar vanochtend mocht ik ze dan toch openen. Kijk eens wat een leuke dingen erin zaten. Dat mooie gehaakte hart heeft ze zelf gemaakt. Verder heeft ze er ook nog verschillende patronen bij gedaan. En van de zomer zal ik zeker die leuke sokken dragen.




From my American friend Else I got an exciting envelop. But I had to wait till this morning before I could open it. The parcels were lovely wrapped. And look what a beautiful gift I received. The heart is handmade especially for me. I think the socks will look lovely in the summer.



1 opmerking:

Else M Tennessen zei

All the hearts are splendid!