8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 5 maart 2013

Kerstmis in maart

Ook deze maand moet er weer een kerstitem komen. Ik heb er voor gekozen om een (of twee) ornamentjes voor in de kerstboom te maken. Geborduurd met wit garen op rood stramien. Vandaag wordt er weinig geborduurd of gequilt. Met dit mooie weer ga ik lekker met mijn DH fietsen.
This month I have to make a christmas item too. I choose to make a ornament for the tree. I embroider it with white yarn on red Aida. Today I will do nothing because the weather is suddenly so beautiful. I will go on my bicycle with my husband.

15 opmerkingen:

marga zei

Wat een mooi contrast dat rode met die lichte ster.
Groeten
Marga

Willy zei

Mooi het wit op rood.
Fijne fietstocht.

annemieke zei

erg mooi dat witte borduurgaren op het rode stramien.

Anoniem zei

Dit vind ik zulke mooie sterren en het komt mooi uit op de rode stof.
Geef je groot gelijk ,nu moet je genieten van het mooie weer en er komen vanzelf weer minder mooie dagen.Dan is het weer quilt/borduurtijd!
veel plezier met fietsen!
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Of je gelijk hebt, zo'n mooie dag moet je niet aan je neus voorbij laten gaan.
Tijd genoeg om vanavond weer aan je mooie kerstster te borduren.

Unknown zei

Leuke ster, geniet van de fietstocht, het is prachtig weer!

Unknown zei

Leuke ster, geniet van de fietstocht, het is prachtig weer!

Chris zei

Ik vind het zo knap dat je nog steeds met kerstitems bezig bent. Vooral met dit lentezonnetje!

Frederika zei

Wat een mooie ster.
Groot gelijk om er op uit te trekken.
Je moet genoeten van de mooie dagen
Groetjes Frederika

Guusje, zei

Dit wordt erg mooi. Ik hoop dat jullie genoten hebben van her fietsen het was heerlijk buiten vanmiddag.

Hennie zei

Prachtig dat rood wit, je bent er mooi op tijd bij ! ! !
Nou dat fietsen is vast wel gelukt met het prachtige weer van vandaag.

Groetjes Hennie.

Babs zei

Mooi hoor.

De trein is nog niet af, maar het komt in zicht :)

Inge zei

Anita, ik vind het een prachtig sterretje maar het hele jaar aan Kerstmis denken, lijkt me een behoorlijke opgave. Knap van jou!

Wendy zei

That is going to be a beautiful ornament, it looks lovely already!

Pauline zei

Een feestelijk sterretje!