8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 29 mei 2013

Tuin


Omdat ik verleden jaar mijn enkel gebroken had met posttraumatische dystrofie daarna heb ik lang niet in de tuin kunnen werken. De enkel is weer redelijk en er kan dus weer gewerkt worden. Mijn DH heeft de tuin in de herfst gedaan. Ik denk dat ik bijna alle planten kwijt ben. En omdat nu het onkruid veel kans had zag de tuin er dus zo als op de foto uit. Ik ben maar aan het spitten geslagen want anders was het niet te doen. Een stuk is nu klaar. Nu moeten er weer planten in en vooral bodembedekkers want dit wil ik niet nog een keer. Bij de boom heb ik er dit jaar maar eenjarig spul ingezet.
Straks kan ik lekker uitrusten want vanochtend hebben we bee. De bee is bij Cathy want die is jarig vandaag.

Because I broke my ankle last year my husband did the garden last year. Most of the plants were removed. Because there was a lot of a space all wild plants are groing fast. The garden looks like a jungle. So today I started to remove everything. I could save a couple of plants. Now I have to buy plants to renew the garden. This morning I can rest because we have our bee at Cathy's. It is Cathys birthday.

9 opmerkingen:

Frederika zei

Heerlijk toch om weer in de tuin aan de slag te zijn. Genieten van al het moois.

Fijne dag Frederika

Tilly zei

Gelukkig kan je weer wat doen. Nu nog een beetje zon en al je bloemen gaan bloeien. Groetjes Tilly

Anoniem zei

Heerlijk he,als je weer kunt doen wat je graag wilt.
Maar jouw tuin zit niet zo vol onkruid als hier! 'kZeg maar dat ik een natuurlijke tuin heb! (lol)
Geniet van je tuin en van de verjaardag/Bee.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Fijn dat je nu weer in de tuin kan werken. Vervelend dat je nu veel onkruid had, maar het heeft ook zoveel geregend dus het heeft alle kans gehad. Kan je geen kokosspul strooien op de plekken waar nog geen plantjes zijn geplant?

Balsemien zei

Fijn dat je weer zelf in de tuin aan het werk kan! Veel plezier op de bee...

Kiekplaotiesenzo zei

Fijn dat het weer beter gaat met je enkel en ook weer in de tuin kunt werken! geniet ervan....

Chris zei

Best veel werk hè, vooral dat spitten. Wees maar voorzichtig hoor. Het was trouwens gister en vandaag ook wel heerlijk weer om in de tuin bezig te zijn.

conny's quilts en creaties zei

Dat was vast heerlijk dat je dat weer kon met je enkel!

Else M Tennessen zei

You will love it when all the flowers bloom!