8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 12 juni 2013

Dom. dom. dom

Tijdens de vakantie en de bee heb ik een groot aantal blauwe hexjes gemaakt. Tijd dus om ze er aan te zetten. Tijdens het naaien dacht ik ineens waarom heb ik er zoveel? Ik had er dus zoveel omdat blauw een latere rand is.
Dus alles weer losgetornd en aan de groene hexjes begonnen. Die gaan ook mee naar de bee.

During holliday and the bee I made a lot of blue hexagons so I started to put them around. Suddenly I thought why do I have so much blue ones? Because I am stupid. The blue ones are for a later round. Now I need the green ones. So I will take them to our bee.

Ondertussen is de nieuwe CV ketel geplaatst. Als ik naar de man op het dak kijk ben ik blij dat ik dat niet hoef te doen.

The boiler has been replaced. As I look at the man on the roof I am glad that I did need to do that.

16 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Oh wat zonde dat je achteruit moet naaien. Succes

Lida zei

Jammer van dat werk, maar je gaat toch lekker en het wordt een heel vrolijk geheel!
Ik hoef ook niet op een dak, ik heb hoogtevrees! Dus laat die mannen hun gang maar gaan en geniet jij maar van je steekjes, knuffel
Lida

Johanna Zweden zei

Ziet er schitterend uit
Fijne dag gr joke

Tilly zei

Gelukkig nog op tijd ontdekt, je bloemen zien er mooi uit. groetjes

Anoniem zei

Gelukkig dat je nog niet alles eraan had genaaid! Het wordt mooi je hexjes.
Wordt al draaierig als ik naar je foto kijk!!!
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Marjan zei

Jammer van het extra werk. Maar het wordt echt geweldig mooi!

Mascha zei

Wat jammer van je werk. Maar het wordt wel al erg leuk.
Groetjes, Mascha

Frederika zei

Jammer al dat extra werk, maar ja zo gaat het hier ook af en toe.
Succes met de hexies.
Fijne dag Frederika

Cat zei

As long as you can still use them it is not wasted work
LOVE seeing this hexie quilt

mieke zei

Dat was dus even extra werk.
Och, we moeten toch bezig blijven ! LOL

Hermie zei

prachtig die hexagonnen , achteruit naaien hoort er soms gewoon bij

Pauline zei

Gelukkig ontdekte je het redelijk snel! Geniet van je nieuwe CV ketel, niets zo lekker om dat goed in orde te hebben, respect voor de mannetjes die dit allemaal voor ons doen!

Guusje, zei

O wat zonde van je werk, gelukkig kon je het nog loshalen hij wordt wel erg mooi. O wat eng zo hoog.

Saskia Smit zei

De gele hartjes maken het een zonnig geheel. Mooi.

Ineke zei

Wat wordt dit mooi, ben zelf stapelgek op hexjes ;-)

Wendy zei

Your hexi quilt is looking beautiful, you are making great progress!