8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 6 juni 2013

Gebakjes en aankopen

Gisteren hebben we de verjaardag van Annie gevierd op de bee. Ze was blij met haar cadeautjes en wij met de gebakjes. Wat een heerlijke dag was het gisteren, 's middags nog verder gewerkt in de tuin. Mijn DH heeft het meeste gedaan. Hoewel het maar een hele kleine tuin is was er veel achterstallig onderhoud. Gelukkig begin ik nu op te schieten en kan ik van een beter uitzicht genieten.



Voor mijn borduurwerkje had ik zondag bij Handwerk-atelier Nelly van Es wat borduurstof, garen en een patroon besteld. Dinsdag kwam de post het al brengen. Ik kan dus weer even vooruit.
Yesterday we celebrated the birthday of Annie. She was happy with the gifts and we with the cake. What a beautiful day it was yesterday. In the noon I worked in the garden. My DH did the most. Although we have a little garden it needed a lot to do. Luckely we are getting there and enjoy it.
I ordered sunday embroidery supplies of Handwerk-atelier Nelly van Es. Tuesday the postman brought it already. So I can start a new embroidery.


10 opmerkingen:

Annelies zei

Zonnige dag, het is weer voor de tuin.

Anoniem zei

Ja,zo'n gebakje moet je er weer afwerken he(lol).Wat ga je borduren? Kan het niet goed zien,of is het een verrassing?
Geniet van weer een mooie dag-heerlijk buiten handwerken!
groetjes,Truus uit Drenthe

Madammeke Ongeduld zei

eerst genieten en dan werken,veel plezier met je nieuwe borduurwerkje

Anoniem zei

Hoi Anita inderdaad mooi paars en je tegels zouden hexjes kunnen zijn lekker in de zon nu,groetjes Annie

Chris zei

Daar is een Bee ook altijd goed voor, verjaardagen vieren en gebakjes eten, mmmm. Wat worden je hexjes leuk Anita, gezellig werkje. En je tuin ziet er al opgeruimd uit hoor. Lekker weer voor buiten.

Frederika zei

Gezellig toch en een gebakje op zijn tijd moet toch kunnen.
Groetjes Frederika

Guusje, zei

Wat leuk de jarige job zo op de foto en wat een mooie tuin. Prachtig patroon heb je uitgezocht ben benieuwd hoe hij wordt.

Jeanneke zei

Jouw tuin mag dan klein zijn, de mijne is helemaal maar een postzegel en nog betegeld ook, maar ze zijn hóóg..... :>)!!
Ziet er gezellig uit allemaal. Geniet er maar van. Je moet deze mooie dagen uitbraaien, zoals wij dat 'thuis' noemen!
Groetjes,

Jeanneke.

Johanna Zweden zei

Hoe gaat het met Annie, ben haar E mail kwijt en helaas zo het contact verloren, dus Annie bij deze nog van harte gefeliciteerd

Wat schitterend je tuin zo

Fijne week groetjes Joke

Wendy zei

Your garden is looking lovely, Wendy xx