8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 18 juni 2013

Aankopen

Gisteren heb ik me gehaast om de boodschappen te doen en even door het huis te gaan. Het plan was om 's middags lekker met een handwerkje in de tuin te zitten. Toen ik zo ver was, was het weer op. Het begon te spetteren en het zag er somber uit.  Maar vandaag ga ik echt in de tuin zitten. Wel in de schaduw want het is nu al warm
Hier zien jullie mijn nieuwe aanwinsten van het Hardangeratelier. Nu heb ik wel weer voldoende om wat werkstukjes te maken voor mijn pronkrol.
Yersterday I hurried to do shopping and cleaning the house. I wanted to sit in the garden and embroider. When I was ready it started to rain. But today I will sit outside. It is already warm in the morning.
These are my new supplies for embroiderie. I have enough now to do a lot of little projects.

10 opmerkingen:

Frederika zei

veel plezier bij de steekjes. Het ziet er veelbelovend uit. Groetjes Frederika

Annelies zei

Mooie aankopen. Veel plezier !

Lida zei

Wat een mooi patroon en ik wens je een heerlijke handwerkdag! Knuffel
Lida

Cat zei

Looking forward to watching your embroidery grow .. .. ..

Pauline zei

Geniet van je aankopen en geniet van een mooie dag (tenminste daar hopen we op).

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen, veel plezier vandaag.

Elly zei

Wat is dit mooi zeg. Ik wil het echt zien morgen hoor. Prachtig

Ria van Kasteel zei

Mooi Hardanger werk laat je zien.

Groetjes van Ria ;0))

Annie Kingma zei

Mooie aankopen gedaan.
Ik ben wat achter met blog lezen, ja mooi weer en ook heel de dag buiten, borduurwerkje gedaan
Groetnis Annie

Hermie zei

Leuke aankopen, daar wordt je altijd weer blij van. Hier hebben we geen spetter gehad,maar het rommelt nu wel, we wachten maar af.