8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 3 juni 2013

Pronkrol maand 3 (juni 2013)

Zoals ik al eerder heb geschreven ben ik samen met Petra aan een pronkrol begonnen. Het voorlopige plan is om iedere maand een borduurwerkje of een technieklapje te maken. We zullen dit de eerste maandag van de maand laten zien op onze blog. Het  borduurwerk is gemaakt in ingrijpsteek of naaldschilderen. Het is geborduurd met 1 draadje DMC, daarom kost het veel tijd.

This embroidery is made in needle painting. It is lovely to do but takes a lot of time

19 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een plaatje

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Fantastisch, zo mooi!
groetjes
Wietske

Lida zei

Wat mooi! Ik vind het echt een prachtige steek en jij maakt hem zo netjes! Veel plezier met je volgende creatie, knuffel
Lida

Annelies zei

Je ziet dat er veel tijd in zit. Heel mooi.

Tilly zei

Wat heb je dat mooi gedaan, complimenten.

Frederika zei

Mooi gedaan zeg. Zo fijntjes. De kleurovergang van donker naar licht is ook prachtig.
Fijne dag Frederika

Jossie zei

Weer helemaal bij-gelezen. Wat zijn je borduurwerkjes prachtig. Dat wordt een echte pronkrol!

Miranda zei

Wat een plaatje Elly...die rol wordt vast geweldig als je haar vult met van die mooie werkjes!

Elly zei

Prachtig Anita, heel mooi.

Anoniem zei

Dit vind ik een mooie techniek,maar maak het liever met kleurpotloden dan in de borduurtechniek!
Mooi is het geworden en met 1 draadje!!! Dan ben je inderdaad een hele tijd bezig.
Succes met je volgende projekt voor de rol.
Denk er nog over na,wanneer te beginnen...
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Johanna Zweden zei

Wat mooi Anita. kijk uit naar het vervolg
Fijne week groetjes Joke

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een prachtig borduurwerk is dit. En zo perfect gemaakt. Een aanwinst voor je rol.
Groeten, Joke

Chris zei

Tjonge, wat fijntjes! Heel mooi.

Klaske zei

Wat mooi Anita!!

Guusje, zei

O wat is hij mooi geworden, prachtig zelfs erg knap gedaan en veel werk.

Marjan zei

Wat schitterend geborduurd... Echt prachtig!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat geweldig mooi gemaakt .. PRACHTIG!

Mascha zei

Prachtig en wat een fijn werkje.
Groetjes, Mascha

Raewyn zei

This is beautiful Anita