8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 26 juni 2013

Sandwichen

Vanochtend heb ik wollen tussenvulling gehaald bij Elly Prins. Na alles gestreken te hebben, alles om latten gewikkeld. Op mijn hobbykamertje heb ik de beste hoogte om te rijgen. Maar ja het geheel is wel 2 meter breed. Na het een en ander te hebben verhuisd kon ik het op mijn werkblad neerleggen. Voor mijn DH bleef maar een klein stukje over. Dus nu ben ik wel even bezig met doorrijgen.
This morning I bought wool batting at Elly Prins her shop. After ironing the top and back I have been winding evertything. I wanted to do it in my hobby room. But is it 2 meter widt. So I had to remove a lot out the room. But it fits. So the next days I will be busy.

13 opmerkingen:

Martine zei

Het wordt wel mooi strak als je het op deze manier rijgt.

Martine zei

Het wordt wel mooi strak als je het op deze manier rijgt.

Anoniem zei

Wordt heel mooi hoor.
Heerlijk hé een eigen hobby kamer, heb ik ook.
Vooral met grote werkstukken.

Frederika zei

Een mooi klus dus die ligt te wachten. heerlijk zoveel werkruimte.
Groetjes Frederika

Anoniem zei

Heb nog nooit gesandwiched met latten,maar hier ligt een grote quilt al een hele tijd te wachten.Toch ook maar eens proberen op de eettafel,die is groot genoeg,want op de knietjes gaat niet meer.
Daarna komt het leukste werk-doorpitten!
Succes Anita
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Het lijkt me niet de leukste klus, dus veel sterkte ermee.

Johanna Zweden zei

Wat een klus Anita veel succes
Groetjes Joke

conny's quilts en creaties zei

Succes, ik zal aan je denken terwijl ook ik zit te rijgen......saai werk vind ik altijd maar helaas wel nodig.

Saskia Smit zei

Sterkte. Het rijgen is dus echt niet mijn leukste klus.

Conny's-blog zei

Hele klus weer om je quilt te rijgen toch, succes ermee..............liefs.Conny

Sis Voorn zei

Ken je het handige Micro Stitch schiet dingetje ? Het zijn van die kleine kunststof dingetjes die je ook aan de kleding prijskaartjes ziet...
Tip heb ik van mijn vriendin..nooit meer rijgen ;-)

Anoniem zei

succes met rijgen

Unknown zei

Wat een goed idee om het om een lat te rollen. Ga ik ook eens proberen. Succes met je pronkrol en het borduren vandaag. Het gaat toch regenen.