8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 10 juni 2013

Uitstapje naar Zeeland

Afgelopen donderdag had ik wat voor het quilten nodig. Het was zulk mooi weer dat mijn DH voorstelde om eerst naar Dreischor te rijden, naar de Quiltster. Daar heb ik mijn inkopen gedaan. Vandaar zijn we binnendoor naar Rennesse gereden en hebben daar op een terrasje geluncht. Daarna hebben we nog een een bezoekje aan Burg Haamstede gebracht. Wat is dat een leuk plaatsje. We hebben een leuke zonnige dag gehad. Natuurlijk wel mijn fototoestel vergeten, Morgen wordt onze CV ketel vervangen dus vandaag moet ik nog wat opruimen en schoonmaken.
Last Thursday I needed some quiltnecessaries for a friend. We drove to Zeeland to Dreischor and I bought my stuff there. After that we had a nice drive to Renesse and had a nice lunch. After that we went to Burg Haamstede. That is a very nice little town. A shame that I forget ny camera.
Tomorrow they will change the heating. So I have to clean  some things today.

13 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

wat heb je mooie dingen gekocht,

Cat zei

I giggled that you went to Zealand . . . . I'd love it if you really did come to NEW Zealand

Lida zei

Wat een leuke buit! Ben benieuwd wat een flipflop tasje is!
Fijne dag
Lida

Annelies zei

Leuke aankopen !

Anoniem zei

Zo, je bent weer goed geslaagd.

Chris zei

Dat leek wel op een heerlijk vakantie dagje Anita. Zo leuk, zo onverwacht uit.
Sterkte met het opruimen.

Tilly zei

Dat is een gezellig dagje geweest, met leuke aankopen. Succes met het opruimen.

Anoniem zei

Lekker,er even uit en naar een leuke quiltwinkel toe.
Mooi lapje heb je liggen-voor je flip flop tasje?
Ken wel flipflopslippers,maar daar een tasje van??? Geen idee en ben dan ook zeeeer nieuwsgierig hoe dat er uit gaat zien!
sterkte met het vervangen van de cv
groetjes,Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Wat heb je mooie aankopen gedaan, heerlijk zo.n dagje uit.

Vlijtige Handjes zei

Heerlijk zo'n dagje rondtoeren. Ik ben heel benieuwd nar het tasje.

Frederika zei

Heerlijk om even van het zonnetje te kunnen genieten.
Je hebt leuke dingen gehaald.
Weer genoeg te doen dus.
Groetjes Frederika

Inge zei

Oh wat gezellig, een dagje Zeeland en dan naar Dreischor. Voordat er op Faceboek over werd geschreven had ik echt nog nóóit van dat plaatsje gehoord en nu bestel ik stof bij de Quiltster in Dreischor, of all places!

Unknown zei

Leuke aankopen,fijn als je het hele jaar door kerststof kunt kopen. Ben ook benieuwd naar de tasjes , Groeten