8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 6 september 2013

Geborduurde hexjes

Ik doe mee aan een project met geborduurde hexjes. Dit wordt georganiseerd door Mollie Johanson. 3 maanden lang wordt er iedere maandag een patroontje opgestuur. Mijn eerste hexje is nu klaar.
I am participating in a projekt with embroidered hexies. It is orgnize by Mollie Johanson. For 3 month there will be a embroidered hexagon.I finished my first
hexagon.

12 opmerkingen:

Annelies zei

Een leuk initiatief.

Tilly zei

Een leuke uitdaging. groetjes

Martine zei

Wat een origineel idee. Je moet er maar opkomen.

Marguerite zei

Wat een lief patroontje.

mieke zei

Grappig.
3 maanden, dan heb je 11 of 12 heksjes.
Heb je al een idee waar je ze in gaat verwerken ?
Succes, grtjs Mieke

Birgitte aka Bietje zei

Wat een leuk patroon. Wordt het een kussen bij jou? Of toch wat anders?

katrien zei

Wat leuk

Saskia Smit zei

Erg leuk. Hoe groot?

petronella zei

Wel leuk patroontje, ben benieuwd waar jij het voor gaat gebruiken!

Frederika zei

Wat ziet dat er leuk uit.
Groetjes Frederika

Pauline zei

Wat grappig! Hoe groot is dit hexje?
Veel plezier met de volgenden!

Anoniem zei

Wat een leuk idee. Is weer eens wat anders. Groetjes Wilma