8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 18 september 2013

Holbein

Op mijn lijstje voor september stond ook Holbein borduurwerk. Ik heb een leuk patroon gevonden maar niet alle onderdelen zijn uitgewerkt. Dus af en toe moet er getekend en gepuzzeld worden.
On my to do list I mentioned Holbeid embroidery. I found a nice pattern but not all of it is mentioned. So I have to draw and think a lot.

6 opmerkingen:

Made by Meet zei

Je Holbein borduurtje ziet er prachtig uit! Lijkt me erg leuk om te doen.
Fijne dag!

Martine zei

Leuk om al die verschillende technieken te oefenen.

Annelies zei

Mooi. Wat wordt je rol gevarieerd !

Anoniem zei

Dat puzzelen mag je volgens mij wel graag doen.
Heb zelf nog nooit Holbein geborduurd,maar het ziet er mooi uit.
Succes en zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

Holbein dat is volgens mij niet het gemakkelijkste patroontje. Veel succes.
Groeten
Marga

Ineke Original zei

Geweldig!