8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 25 januari 2014

Onze oversea bee

Hartje van Else


Ook deze week hebben mijn Amerikaanse vriendin Else en ik samen weer aan onze projecten gewerkt. Dit is het tweede hartje van de Valentijn harten. En het tweede geborduurde hexje.
This week my American friend Else and I worked again on the same projects. This is the second heart of the Valentine hearts and the second embroidered hexagon.







Hartje Anita










Hexagon Else









Hexagon Anita

11 opmerkingen:

Chris zei

Wat leuk is dat toch, zo'n overzee-bee! Bijzonder.

Ineke zei

Heel leuk!

Johanna Zweden zei

Wat leuk
Fijn weekeinden groetjes Joke

marga zei

Leuk hoor om ondanks de afstand een hobby te delen.
Groeten
Marga

Tilly zei

Mooi gedaan,gezellig zo'n lange afstands bee.
Fijn weekend.Tilly

Annie Kingma zei

Mooi gemaakt, en gezellig zo corresponderen
Fijne Zondag
Groetnis Annie

Anoniem zei

Geweldig om elkaar ondanks de afstand zo te stimuleren-leuk deze hartjes en hexjes.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Else M Tennessen zei

I'm really enjoying our Bee, Anita! It's so fun! Your hexagon and heart look lovely! :)

Narelle zei

Very cute :o)

Guusje, zei

Wat zijn ze allemaal mooi. Het hartje heb je erg leuk geborduurd de kraaltjes maken hem helemaal af.

Ria van Kasteel zei

Wat gezellig zo'n overzee contact en dan aan het zelfde te werken, leuk project.

Groeten van Ria ;0))