8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 1 februari 2014

Onze bee overzee

Het is al weer de derde week van onze kleine overzeese bee. Deze week maakten we het derde hartje en het geborduurde hexje met een trui. Ik laat weer de foto's zien van Else en van mij.
Else hartje 3

It is already the third week of our little oversea bee. This week we made the third Valentine heart and the embroidered hexagon with a sweater. I show you the photo's from Else and me.





Anita hartje 3










hexagon Else










hexagon Anita








12 opmerkingen:

Tilly zei

Leuk ontwerp. groetjes Tilly

Quiltpassion.blogspot.com zei

Twee dezelfde ontwerpjes en toch zo verschillend! Leuk om te zien, ze zijn trouwens allemaal mooi!
Groetjes, Cisca

Saskia Smit zei

Dat hexjespatroon blijft leuk. Het staat zeker op de Moetikooitnogwatmeedoenlijst.

Anoniem zei

Leuk om de beide ontwerpen te zien en gezellig om elkaar op deze manier te stimuleren.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Elly zei

Leuk hoor zo'n bee op afstand. fijn weekend

Annie Kingma zei

Wat leuke en mooie werkjes, van jullie Fijne Zondag
Groetnis Annie

marga zei

Heel bijzonder om op deze manier een Bee te hebben.
Groeten
Marga

Chris zei

Wat is dat toch leuk dat jullie dat zo samen op afstand doen. Hebben jullie elkaar al eens ontmoet? Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn.

Else M Tennessen zei

It is so fun to do this Bee with you, Anita! It makes the Sea much smaller. :) xoxo

Wilma zei

Leuke werkjes, leuke bee! prettig weekend, Wilma

Frederika zei

Grappig o te zien dat er met hetzelfde ontwerp zo'n verschillend resultaat ontstaat.

Guusje, zei

Wat een mooi hartje en wat een mooie hexagonnen. Leuk om die van jullie beide te zien. Ik ben nu druk met de pronkrol.